perjantai 19. helmikuuta 2016

Friday Friday!

@weheartit





No nyt on siis jo Perjantai. Viikko on menny kyl nyt tosi nopeesti että vasta tajusin että nyt on Perjantai. No, heräsin tänään about 8 aikaan. 
Tajusin sit herätessäni että Dougi oli jo lähteny töihin vaikka se oli hieman pipi eilen.

No, päätin että meen istuu sen koneella pelaa jotai ku en keksiny että mitä tehdä tänään, oon ollu kyllä laiska ja ei yksin ole kiva tehdä mitään.

Voiku sais täältä jotai ystäviä, en tiiä mistä vois mennä ettii jostai netistä varmaa. 

No, myöhemmin tänään yritin selvittää tota tyhmää te-palvelu kakkaa ja kela kakkaa, mut meinas mennä hermot ja tulla näyttöön reikä mut päätin et jos meen vaikka ottaa päikkärit tai jotai. No , kyl olin nukahtanu ja ku heräsin katoin et hei onks Dougi tullu kotiin jo, mut se oliki sen iskä. :D

Tuli korjaa ton oven nupin ku se lähti irti, ja sit odoteltii et Dougi tulee kotii että voidaan lähtee syömään.
Käytiin Shuckers Bar & Grillissä, täällä kyllä ne tarjoilijat tulee tosi nopeesti kysyy et mitä haluut syödä mulla meni varmaa 10 min et päätin et mitä otan.
Otin sit Fish Tacoja. Oli kyl tosi hyviä, ei ollu tulisia tai mitä yleensä jotkut tacot on.

@noobkalecia

Tässä sit samalla tuli 1.000 kuvaa mun instagramiin. :D Vuodesta 2012 postaillu sinne kuvia.

No nyt ollaan taas kotona, ja mua aivastuttaa nyt kokoajan ni lopetan tän kirjottamisen tähän. Nähdään seuraavassa postauksessa. Toivotaan jos tehtäis jotai kivaa tänä viikonloppuna!

xoxo melina.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© noob-kalecia
Maira Gall